ブルゴーニュの走り書き

皆生トライアスロン、関西シクロクロス。通勤ラン、通勤バイクなんかも語っちゃえ!

UKのコナアスリートが会社のお偉いさんでビビった件

2月にお会いしたUKのDougさん

彼もIronman World Championship経験者

 

彼は来月ランザローテに出場予定なのでエールを込めて

Ironman TaiwanでKonaを獲得したことを報告することにしました

 

f:id:kus110:20260209190455j:image

 

Dougと名前をタイプすると候補がいくつか挙がって

顔写真のアイコンで彼と特定できたのですが

タイトルがVPになっていてビックリ

 

この写真を撮ってくれた日本人Directorに確認したら間違いなく彼のメアドとのこと

そんなエライ人にこんなメール送って良いものか迷いましたが送っちゃいました

(大丈夫なんか)

 

CONGRATULATIONS!!!!! That is such an accomplishment, and you got me really smiling this morning!! I still remember when I qualified first time and I was over the moon!!
 
Thanks for your wishes for IM Lanzarote…let’s see how it goes, I feel I’m well prepared, but it is a very, VERY technical race. I still wonder if I made a good choice 😊.
 
I will let you know of course, now a bit less than one month to go. It would be a pleasure and an honour to meet you in the Big Island!!
 
All the very best and once again, congratulations!!
 
VPからどえらいカジュアルな返信が届いてホッとしました
ランザローテはハードなコンディションに加えてレベルが高いので
激戦必至ですがKonaで再会できたら良いなーと願っています

 

 

昨日のworkout

ノートレ

オフ最終日

明日から練習再開です♪